Durata de livrare: 2-3 zile
Ce este ACTIVE
Compusul este conceput pentru a proteja impotriva uzurii si pentru a mentine performantele motoarelor diesel ale vehiculelor de pasageri cu kilometraj mai mic de 50 000 kilometri. Poate fi folosit pentru motoare fortate si cu turbocompresoare.
Beneficiile aplicaarii
Componentele tribotehnice din seria ACTIVE creeaza conditiile in care suprafetele de frecare dintre componentele motorului sunt acoperite cu un strat metalic de protectie, care are o structura speciala. Acest strat reda partial dimensiunile si geometria partilor uzate, optimizeaza golurile in perechi de frecare, mentine mai mult ulei pe suprafetele de frecare. Efecte de la aplicarea compusului:
Compusul este conceput pentru a proteja impotriva uzurii si pentru a mentine performantele motoarelor diesel ale vehiculelor de pasageri cu kilometraj mai mic de 50 000 kilometri. Poate fi folosit pentru motoare fortate si cu turbocompresoare.
Descrierea si instructiunile de aplicare se gasesc in pachet.
Certificat in conformitate cu standardul international de calitate
ISO 9001-2008
Temperatura de depozitare: de la -20 ᵒС la +70 ᵒС
Valabilitate: 5 ani
Masuri de siguranta si prim ajutor:
· Nu este de asteptat niciun pericol pentru sanatate atunci cand este utilizat in conditii normale.
· In cazul contactului cu pielea, spalati cu apa calda si spalati din nou cu sapun.
· In cazul contactului cu ochii, spalati ochii cu multa apa.
· In caz de inghitire, consultati un medic.
Nota
· Perioada de valabilitate: 5 ani. Data fabricarii este indicata pe cutie.
· Nu este recomandat sa aplicati lubrifiantul daca exista rupturi mecanice ale pieselor si subansamblelor.
· Compusul tribotehnic ACTIVE este compatibil cu orice tip de ulei de motor.
· Sedimentul de pe fundul recipientului este principalul element de lucru al compusului ACTIVE - acestea sunt microparticule de minerale. Este deosebit de important sa se amestece bine continutul recipientului inainte de a fi turnat in sistemul de ulei de motor (culoarea sedimentelor poate varia in functie de lotul de fabricatie de la verde deschis la gri inchis si negru).
· Supradozajul compusului de 1,5-2 ori nu este periculos pentru motor si nu ii perturba functionarea.
· Compusul ACTIVE nu afecteaza caracteristicile si starea componentelor materialelor compozite si a cauciucului.
Recomandari
· Pentru asigurarea unui nivel continu de protectie a motorului la fiecare schimbare obisnuita a uleiului, se recomanda aplicarea regulata a Active Regular dupa tratamentul complet cu ACTIVE.
· Pentru a proteja noua transmisie a vehiculului impotriva uzurii, se recomanda aplicarea compusilor tribotehnici MGSB, AGSB, REDUCER de la Atomium.
· Pentru mentinerea presiunii in sistemul de alimentare cu combustibil este recomandat produsul HPFP de la Atomium.
Compusul tribotehnic "Activ" se aplica in doua etape. In fiecare etapa este necesar sa se adauge compus in ulei de motor in conformitate cu urmatoarea procedura:
1. Incalziti motorul la temperatura de functionare (functionare normala).
2. Opriti motorul.
3. Se amesteca bine compusul tribotehnic ACTIVE pana cand sedimentele naturale (componentele active) sunt complet dizolvate.
4. Aplicati 1 cutie de compus tribotehnic ACTIVE prin orificiul de umplere al uleiului. (Daca volumul sistemului de ulei este mai mare de 7 litri, este necesar sa folositi doua cutii de compus).
5. Dupa aplicare, motorului trebuie sa functioneze (este recomandat sa conduceti masina) timp de cel putin 20 - 25 de minute, in modul normal de functionare.
Dupa procedura, puteti utiliza masina ca de obicei.
Procesarea completa a motorului se efectueaza dupa cum urmeaza:
Oil volume in the oil pan: | ||
Etapa | Mai putin de 7 litrii | Mai mult de 7 litrii |
1 etapa: | *se afauga in orice moment | |
1 flacon | 2 flacoane | |
Kilometrii pana la urmatoarea inlocuire a uleiului (nu mai putin de 1000 km) | ||
Schimbarea filtrului de ulei si a uleiului | ||
2 etapa: | *Se adauga in ulei nou: | |
1 flacon | 2 flacoane | |
Kilometrii pana la urmatorul schimb de ulei | ||
Folosire normala |
* Pentru autoturismele noi se recomanda tratamentul dupa o "intretinere tehnica zero" (la 1000-2000 km dupa cumpararea unei masini).
** Pentru autovehiculele cu kilometraj mare pana la urmatoarea inlocuire a uleiului, se recomanda schimbarea filtrului de ulei dupa primii 1000 km.
Scrie un review
Review-ul a fost trimis cu succes.