NU trimiteţi produse de retur decât după ce aţi trimis un email (o cerere) la adresa contact@24mix.ro sau in urma unui apel telefonic in care s-a inregistrat solicitarea dumneavoastra privind returul.
Coletele TRIMISE de Client spre magazin cu plata la destinatar sau cele cu Ramburs NU VOR FI PRIMITE fără nicio excepţie. CHELTUIELILE DE TRANSPORT sunt suportate exclusiv de consumator.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zille de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului .
Conform Ordonanţei de Urgenţă Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Toate cheltuielile de transport sunt suportate de consumator.
Retururile de la Client la Magazin se vor face exclusiv printr-o firma de curierat (oricare).
Produsele vor fi insotite de CEREREA DE RETUR (poate sa fie scrisa si de mana) semnata de dv. in care va solicitam sa ne oferiti numarul de cont, banca si titularul contului bancar unde doriti sa incasati contravaloare produselor returnate. Magazinujl nu este responsabil privind comunicarea unui cont bancar eronat. Clientul isi va recupera banii in acest caz direct de la posesorul contului indicat.
FAN CURIER tel. 0219336
GLS Romania - tel. 0269 501 900
Daca sunt indeplinite conditiile de retur se poate face la 24 MIX adresa SC SHOP ON TV SRL: B-dul. Marasti, nr. 65-67, sector 1, Bucuresti, (Romexpo pav. 6).
În cazul în care coletul este trimis de dvs. cu plata la destinatar se va REFUZA COLETUL!!! Si va asjunge inapoi probail la dumneavoastra prin firma de curierat aleasa. Costul de transport se suporta de client.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire şi/sau intervenţii neautorizate, etc.
Returul produselor este acceptat doar pentru persoanele fizice ce au achiziţionat produse de la 24mix.ro. Pentru a beneficia de returul produselor în 14 zile, trebuie să ne instiinteze telefonic sau pe mail la contact@24mix.ro, cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data ridicării/primirii produsului. Retururile după 14 zile nu sunt luate în considerare. Termenul de 14 zile sereferă la perioada de timp scursă între momentul primirii produsului de către client şi solicitarea de retur în care se solicită înlocuirea/rambursarea, rezolvarea situaţiei respectiv luarea lacunoştinţă a solicitării, comunicarea numărului de retur, procesarea, soluţionarea şi trimiterea unui produs înlocuitor/rambursarea poate dura mai mult decât perioada specificată, însă aceasta nu seadaugă la perioada maximă iniţială de 14 zile, solicitarea clientului se încadrează în continuare în perioada de retur.
Returul produselor se poate face prin curier, dar nu înainte de a solicita returul şi a primi acceptul din partea magazinului.
După ce vom primi returul expediat de dumneavoastră la depozitul 24 Mix, vă vom trimite o notificare privind returul printr-un e-mail sau telefon care confirmă recepţionarea coletului, si returanarea banilor pentru produsul sau produsele returnate ( se achit numai contravaloarea prosuselor acceptate la retur, toate costurile de transport sunt suportate exclusiv de client).
Dacă returnaţi produese, contravaloarea acestora vor va fi restituite prin transfer bancar. (NU se pot transfera prin curier.)
Pentru a adăuga datele bancare chiar dumneavoastră în formularul de retur completaţi numărul de cont IBAN în care doriţi rambursarea. În caz că nu aţi completat numărul de cont acesta va fi solicitat în scris într-un email sau telefonic după primirea returului expediat de dumneavoastră la depozitul nostru.
Costurile de transport NU sunt suportate de către 24mix.ro
Returnarea banilor se face în termenul legal din momentul în care am recepţionat produsele și am verificat ca îndeplinesc condițiile de a fi acceptate conform legii.
Pentru comenzile plătite online cu card bancar suma va fi returnată pe acelaşi card utilizat la tranzacţionare, în termenul lega de la acceptarea returului.
În cazul în care au fost achiziţionate mai multe produse de acelaşi fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantităţii este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.
Va rugăm ca în momentul expedierii coletul să conţină următoarele documente/date:
1. Numele pe care s-a făcut comandă.
2. Numărul comenzii
3. Contul, banca si numele posesorului de cont bancar.
Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situaţii:
a. Produsul a fost adus pe "comandă specială" (COMANDĂ SPECIALĂ este definită că fiind lista de produse comandată de către Beneficiar şi care nu se află în stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme şi a plăţii unui avans, în termenii agreaţi de părţi. Furnizorul îl va informa pe Beneficiar dacă oricare dintre produsele comandate constituie ComandăSpecială.)
b. Produsul nu mai are ambalajul original complet în care a fost livrat.
c. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc
Retur DOA : În eventualitatea în care produsul achiziţionat este nefuncţional sau prezintă vicii de fabricaţie, acesta va fi înlocuit cu un produs funcţional sau reaparat de către producător, cu condiţia notificării în SCRIS (nu telefonic) la adresa contact@24mix.ro a SC SHOP ON TV SRL statării defectului respectiv poze, filme video, etc. Termenul de 48 ore se referă la perioada de timp scursă între momentul constatării defectului de către client şi trimiterea emailului în carese solicită înlocuirea, rezolvarea situaţiei respectiv luarea la cunoştinţă a solicitării, procesarea, soluţionarea şi trimiterea unui produs înlocuitor poate dura mai mult decât perioadaspecificată însă aceasta nu se adaugă la perioada maximă iniţială de 48 ore, solicitarea clientului se încadrează în continuare în perioada de retur.
Nu se acceptă returul produselor pentru accesorii lipsă sau pentru alte motive care sunt prezentate în starea produsului. Pentru această categorie de produse contravaloarea se returnează doar înurmătoarele condiţii:
- produsul se defectează în perioada de garanţie prevăzută;
- defectul nu poate fi remediat într-un interval de 15 zile lucrătoare;
- produsul defect nu poate fi înlocuit cu un produs similar."
De reţinut:
În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, şocuri electrice, accesorii lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).